Dzisiejsze badania i rozwój to podstawa współczesnego świata biznesu. Główne decyzje R4U są podejmowane na podstawie badań i rozwoju.
Badania i rozwój mają ogromne znaczenie w biznesie, ponieważ poziom konkurencji, procesy i metody produkcji szybko rosną. Ma to szczególne znaczenie w marketingu, gdzie firmy bacznie obserwują konkurentów i klientów, aby nadążać za nowoczesnymi trendami i analizować potrzeby, wymagania i pragnienia swoich klientów.
Niestety, badania i rozwój są bardzo trudne do zarządzania, ponieważ cechą charakterystyczną badań jest to, że naukowcy nie wiedzą z góry dokładnie, jak osiągnąć pożądany rezultat. W rezultacie wyższe wydatki na badania i rozwój nie gwarantują „większej kreatywności, wyższego zysku lub większego udziału w rynku”.
Badania naukowe są również najbardziej ryzykownym obszarem finansowania, ponieważ zarówno rozwój wynalazku, jak i jego pomyślna realizacja niesie ze sobą czynniki niepewności, w tym opłacalności wynalazku. Jednym ze sposobów zmniejszenia niepewności związanej z badaniem know-how jest uzyskanie już zbadanej wiedzy.
R4U ma praktyczną wiedzę na temat tego, jak zrealizować projekt, w przeciwieństwie do „know-what” (fakty), „know-why” (nauka) czy „know-who” (komunikacja). Know-how to często wiedza milcząca, co oznacza, że trudno ją przekazać innej osobie poprzez jej zapisanie lub werbalizację. Przeciwieństwem wiedzy ukrytej jest wiedza jawna.